HAUS PREMIUM

Setiap transaksi di dalam HAUS PREMIUM adalah Free Delivery. Produk sentiasa bertukar mengikut musim ya. Begitu juga dengan harga. Jadi stay alert ye kengkawan
.
Boleh lihat semua senarai produk di sini ➤➤ Klik saya
.
Nak join menjual melalui sistem Affliate? ➤➤ Klik Saya
Keuntungan diantara 10-20% mengikut produk
Untung terkumpul akan dibayar setiap awal bulan berikutnya
.
.
.
Antara hot produk seperti di bawah
.
Tak lengkap rasanya berpuasa tanpa kurma. Ia seumpama makanan yang wajib ada sepanjang bulan Ramadhan nanti. Jom dapatkan 3 jenis kurma yang terbaik untuk seisi keluarga.
Postage bermula 18hb April mengikut batch belian
.
.
.

Kurma Ajwa
Link belian ➤➤ Klik saya
.

Kurma Safawi
Link belian ➤➤ Klik saya
.

Kurma Medjool
Link belian ➤➤ Klik saya

Ulasan

Catatan Popular